joi, 15 iulie 2010

Imi e dor....


Cand zic "imi e dor" ma gandesc la foarte multe intamplari sau persoane dragi sau mai putin dragi.

Cand zic "imi e dor"ma gandesc in primu si in primul rand la tatal meu si cu lacrimi in ochi scriu si imi zic in acelasi timp in sinea mea ca imi este foarte dor de el!!! Pentru mine a fost una dintre cele mai importante persoane din viata mea. A fost acea persoana care atunci cand plangeam sau eram suparata ma facea sa fiu vesela ,sa rad, imi indeplinea toate dorintele pentru ca el era tata si un tata face orice pentru copilul lui si mai ales pentru fiica lui. Chiar daca nu mai este sa-mi zambeasca si sa imi zica va fi bine ,pozele in care el imi zambeste mereu ma fac sa cred ca de acolo de sus ma va ajuta si imi va arata drumul cel bun.
Ma intreb mereu de ce eu, de ce mie? Intrebarea aceasta i-am puso si mamei mele iar raspunsul a fost "pentru ca dumnezeu vrea si oameni buni langa el". Nu am putut comenta pentru ca a fost un raspuns foarte complet prin cuvintele "oameni buni".Da, tata a fost un om foarte bun cu familia lui si cu cei din jurul sau. As fi vrut sa-l cunosc mai bine si sa pot sta cu el de vorba ca de la tata la fiica asa cum probabil unii adolescenti in zilele de azi stau de vorba cu parinti lor, sa imi petrec timpul cu el ,sa povestim si sa nu ii mai simt lipsa.

Un comentariu:

  1. tatal tau nu a fost un om bun .. ci extraordinar de bun. Imi aduc aminte ca dupa operatie a venit la noi acasa .(la nasi eu fiind copilul nasilor)eu eram afara si cand am intrat in sufragerie el era asezat pe fotoliu si cu toate ca abia se putea misca s-a ridicat si ma salutat lucru care atunci nu mi sa parut mare lucru eram mai mic acu la 27 de ani realizez...stau de 10 min sa gasesc cuvintele si nu ma pot gandi decat la faptul ca eu cateodata is nesimtit si nu salut lumea din motive prostesti sau copilaresti ..offf. nesimtit ce sa mai . La innmormantare eram cu toate ca eram cu piciorul in ghips am venit sal vad ptr ultima oare . Tu erai afara in fata blocului te jucai cu veri tai erai prea mica sa intelegi ce se petrece . Acu cand ai aprope 18 iuhu ai un tata adoptiv bun si o "SUPER" mama nu tre sati faci griji a avut grija de tine de acolo de sus.

    RăspundețiȘtergere