luni, 19 iulie 2010

De ce mintim?

Am pus aceasta intrebare cu gandul la minciunile care ranesc, minciunile cu care in ultima vreme am ajuns sa ne construim viata. Mintim k sa ne protejam pe moment amagindu-ne k va fi bine,mintim sa nu provocam suferinta,mintim pentru ca am fost mintiti, mintim pentru ca adevarul este mult prea dur si pentru ca o minciuna poate indulci situatia, mintim pentru ca putem.

Oare nu cumva minciunile ascund slabiciunile noastre, nu cumva atunci cand nu stim ce vrem de la viata ne ascundem si ne pierdem in minciuni?Eu cred k atunci cand nu mai ai scapare ce zici "o minciuna n-ar strica" si scapi repede pe moment dar din pacate nu foarte ieftin , pentru ca nu se stie ce se poate intampla mai incolo. Cum zice si proverbul"minciuna are picioare scurte", deci intr-un final nu ajungi nicaieri cu minciuna pentru ca poti plati inzecit pentru ea.

2 comentarii:

  1. O viata traita in minciuna este una chinuitoare. Ca sa poti trai cu minciuna in suflet si in minte trebuie sa fii neom, sa nu ai constiinta, sa nu iti pese de consecintele actiunilor (minciuni si altele) tale. Se spune ca adevarul ne elibereaza. Si asa este. Incearca sa spui adevarul despre ceva care te chinuie mai mult sau mai putin si vei vedea ca te simti mai usor, eliberat ...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca persoanele care mint.. sunt acele persoane care nu au curajul sa infrunte realitate... :*

    RăspundețiȘtergere