joi, 1 iulie 2010

Cum mi-a venit idea sa imi fac blog.

Astazi 1 iulie 2010 stau in pat pe mess si vad la statusul prietenei mele Adina blog-ul ei si zic"hai sa intru sa vad ce a mai scris "pentru ca de obicei citesc postarile ei si chiar nu am mai intrat de mult.Intru si citesc o poveste foarte interesanta despre o anume Lilia Ceban din Republica Moldova. Dupa ce am citit am zis ca trebuie sa-mi fac si eu neaparat un blog pe care sa scriu anumite trairi ale vietii mele si pe care altii sa le cunoasca.

Spre sfarasit mentionez ca nu sunt o scriitoare ata de buna ,dar cu ajutorul blogului ,pe care sper sa scriu cate ceva in fiecare zi, voi incerca sa fiu o scriitoare cat de cat buna.

Un comentariu:

  1. Hai ca merge, si cu timpul o sa devii tu o blogerita desavarsita. Te sustin si multumesc de apreciere :*>:D<

    RăspundețiȘtergere