luni, 8 noiembrie 2010

Cat de des ne aducem aminte de cei dragi?

Intrebarea asta mi-o tot pun de cativa ani, mai exact de cand s-au rupt anumite legaturi intre mine si un grup pe de persoane care pana mai acum cativa ani faceau parte din familia mea si din viata mea.
De cand cu viata asta de "agitata si aglomerata" uneori chiar nu avem timp sa ne gandim si la cei din jurul nostru care poate ne-au fost aproape cand am avut nevoie, pe umarul caruia am plans si ne-am spus oful atunci cand toti ne intorceau spatele. Eu cred ca daca am vrea ne-am putea face timp pentru un telefon sa intrebam de acea persoana, sa vedem cum se simte sau pur si simplu sa o salutam, dar din pacate in zilele de azi nu se mai pune pret pe atentie.Dupa ce ii ajuti si le esti aproape poti sa iti iei ADIO de la un BUNA ZIUA, poate de la ei ai sa primesti un spate intors si nici acela mereu.
Concluzia este ca ne aducem aminte atunci cand avem nevoie sau nu ne mai aducem aminte deloc de ele. Pacat , nu se stie nicodata cand vom avea nevoie de ele si atunci o sa simtitm pe pielea noastra cat de greu e fara sfatul lor, urasul lor.
Pretuieste persoanele din jurul tau cat de putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu